mister cool

Hej vänner, ledsen för dålig uppdatering på sistone. Men jag har haft fullt upp, typ. Haha. Nej men iförrgår var vi på IKEA och handlade lite till rummet, och igår åt jag först lunch på Kardemumma med familjen, återvände hem och sedan blev det jakt efter träningskor. Hittade ett par, samt en tröja. Kul för er att veta också. Nej jag känner att jag lika gärna skulle kunna sitta och skriva ett helt inlägg om kungafamiljen, ungefär samma grad av intressanthet. Men, iallafall. Igårkväll lyckades jag (aka datageni) installera spotify. För att vara så inte-alls-datorgeek som man kan bli - typ minus 500 på en skala ett till tio - så var jag väldigt lycklig över att jag lyckades. Så nu sitter jag och lyssnar på musik - bara för att jag kan. YOLO. Haha, nej. Jag ogillar uttrycket "yolo". Jag gillar Drake, dock. Bildlänkar nedan..


                             

                              

RSS 2.0