grattis på studenten alla där ute, ha det fint



Idag har jag rockat mina lockar, eller ja, de var lockar innan de plattade till sig och omvandlades till stripiga hårtesar.
Lugn skoldag, lugn eftermiddag. Fick reda på några ytterligare betyg idag, men jag har prickat in A'n i ytterligare tre ämnen och är bara sådär görnöd och superstolt! Tog en powernap (inte direkt av det kortare slaget, dock) och nu väntar jag på att mina föräldrar ska komma hem med pizza. Är inte direkt sugen, men man får väl offra sig. Blink blink. Imorgon är det nationaldag, equals ledighet, equals sova, equals glad Elsa. Slut på saker att skriva om, equals hej då! Sen så är jag bara sådär äckligt nuttig och skriver pussilipusspusssssssss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0