Everything in life is temporary. So if things are going good, enjoy it because it won't last forever. And if things are going bad, don't worry. It can't last forever either.

Hej! Det var ett tag sedan, jag har nämligen varit riktigt upptagen. Igår var vi lediga från första lektionen på grund av niornas nationella, inte mycket att klaga på enligt mig. Istället träffade jag Emma tidigt och vi jobbade lite på en ritning till teknik åttan. Jaaaa, sen efter skolan åkte jag hem snabbt innan jag tog Emmas mammas cykel (med tillåtelse, alltså) och for ner på stan med My och Emma som vilka små kor som helst. Vi såg på smygpremiären av hungerspelen, åt popcorn och dog lite smått av filmens awesomness. Idag har jag inte haft en enda riktigt jobbig lektion. Men däremot var jag tvungen att ta igen ett missat prov på veckans enda långa lunch och jag, plus några andra goa 8C'are, stannade i skolan efter skoltid och byggde till teknik åttan. Duktigt, eller vaad? Nu ska jag ta ett glas coca cola och äta middag. Sen får vi se vad kvällen levererar!

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0