Mobilinlägg

Hej på er! Efter en dålig skoldag gick jag till kyrkan och agerade ledare. Det gick bra, men det vi stod och knipsade ihop pärlplatte-örhängen fyrtio minuter efter att vi skulle slutat. Resultat: rejäla blåsor och små sår på fingrarna.. Men det var det värt. Idag fyller mamma år och snart ska vi mysa lite framför tvn med familjen innan jag ska lägga mig tidigt för att sova ut. Jag har nämligen gått omkring och kallsvettats, ryst, frysit och haft magvärk om varann, hela dagen. Och nu ska jag bara BOM CRASH POOOW vakna upp imorgon helt pigg och ba "I'm feeling great, I'm feeling awesome.." som värsta Danny plagiatet. Om ni undrar över att inlägget ser konstigt ut och inte innehåller bilder, är det pga att jag bloggar från mobilen. End of story. Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0