Jag har brist på GIVANDE och KONSTNÄRLIGA låtcitat att använda som rubrik. Och NEJ jag räknar inte "LE MOT DEM SOM KROSSAR DIG FÖR DET KROSSAR DEM ATT SE DIG LE" som så vidare vackert (till skillnad från alla andra 97:or-tjejer i stan)



Hahahaha, detta måste vara en av de fulaste bilderna någonsin tagna. "Hej jag heter Elsa. Jag är snart femton år, men sorgligt nog ser jag ut som en fyraåring, med kanintänder. Kanoners!"

Heeeeeeeej! Gissa vem som inte har feber? Jaaaaaaaaaaag. Yes, you heart it. It's truuuuuue. Jag är så lycklig. Äntligen mår jag bättre. Men jag är hemma från skolan ändå, jag dras nämligen fortfarande med en lagom otrevlig slemhosta och jag mår inte hundra i övrigt heller. Men myyyyyyycket, myyyyyyyyycket bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0