Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket så jag hatar mig.


Hur härligt är det inte att vakna och se att det snöar - och inte lite heller. Nej, inte härligt alls vill jag säga. För ca två veckor sedan var det 17 grader i skuggan och tonåringarna flockades på bänkarna på skolgården varje rast, men nu ska det bli kallt igen då. Hej alla vädergudar i alla religionen om ni hör mig nu; snälla, snälla, snälla, snällaaaaa ge mig värme och sol. "Pfft, som om det skulle hjälpa?" tänker ni säkert. Men vem vet, jag ska ta till alla metoder för att övertala moder jord att sommaren stundar. Och sen när det blir fint väder är det alltså mig ni ska vända er till för att tacka och bocka. Keep that in mind, suckers! Åh, jag älskar att det tog mig typ en kvart att skriva dessa få meningar, då jag hela tiden distraheras av grymma Håkan Hellström-låtar. Sjunger med lite fint, fast sendan får jag värsta mördarblicken av systern som symboliserar typ håll-käft-or-die. Haha, nej då, hon är go hon, min syster. Nu känner jag att jag skrivit precis lagom för mycket onödiga rader, och därför säger jag adjö! Eller nej, jag säger hejdå, eftersom jag inte är 75 år och heter Gunvor. Hej då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0