Kalendern visar måndag, men vi lever lördag kväll


Beastmode - on.

"Dubbel v... ooooooo.... dubbel v...... Vad blir det? Jo: Wow! wow, du är snygg och jag menar riktigt snygg. Vissa har det andra inte... "
Gaaaaaaaalet bra låt som man lyssnade på på min mellanstadieskola. Djup text (reserverar mig dock för rejäla missar i texten när jag framför den, vilka jag måste skylla på mitt yngre jag) fin röst på sångaren och så vidare. Eller inte. Nivet, alla hade sina första mobiler, man skickade autotunade, svenska, sugiga låtar till varann via blåtand. Man skröt om att man hade den nyaste, mest mainstreama versionen av Sony Ericson Walkman telefonerna. Man hade givande sms konversationer, som mest bestod av smileysar i alla dess former och man hängde sin mobil på ett nyckelband med små rosa hjärtan. Gamla goda tider det!

På tal om låtar, låttexter och allt därtill. Okej, det har inget alls med det jag skrev innan att göra. Men jag ville göra en smidig övergång - f a l i u r e hahha. Åhhhhhhhhh, nu gjorde jag en så lång förklaring att jag glömde bort det viktiga jag hade att säga. Standard, alltså, standard.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0