Rubrik


Jätteeee fina bilder från allsången i somras, men vet ni vad? Jag bjuuuder.

Första dagen i skolan och tjejen leverade! Jag har agerat duracellkanin hela dagen, faktiskt. Efter skolan gick jag till stan med Vendela och sällskap hem fick jag av ett par nya skor och en kasse från ica city. Det var nämligen så att jag skulle lagat köttbullar sedan när jag kom hem. Och för en gångs skull följde jag mina planer. Köttbullarna blev jättegoda, men jag är fortfarande lite äcklad av mat efter influensan så jag åt inte dubbla portioner direkt. Men annars repar jag mig la snabbt måste jag påstå.

Nu sitter jag och dreglar över kläder på internet. Min garderob känns sådär ooootrooooooooooligt tom på fina användbara kläder och det gör mig lite ledsen. Inte för att jag vill ha allt i hela världen och är girig - jag inser att jag borde skratta mig lycklig över det jag har. Men kläder är verkligen någonting som kan få mig att må bra. Ärligt talat. Haha. Jag låter helt psykotisk så jag avslutar inlägget nu istället för att fortsätta förklara..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0