Staden


Du vet att det råder bildbrist när du måste visa upp dina nycklar för världen ;)

Jag tänkte bara titta in och säga hej innan jag åker iväg på träning. Idag har jag pluggat (som ni kanske redan sett) och gått lite på stan med Bahar. Vi åt hamburgerlunch och köpte en födelsedagspresent till Emma, som för i övrigt ska firas med kinamat ikväll! Stan kryllade av halvt berusade bandy-entusiaster från Lidköping (såg faktiskt inte en enda Sandviken supporter) som gick bananer och skrek ut hejarramsor. Det är ju bandyfinalen ikväll, whooohooooo!!!! Nej... Jag är väl ungerfär den enda i Uppsala som inte ser detta som årets höjdpunkt, men tji fick ni, för nästa år flyttar finalen till Stockholm. Men må det bästa laget vinna, sista året på Studan och allt, så det är väl lite extra prestige i det. Good luck Chuck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0