The big bang theory


Gullig blus, som kanske snart trillar in i min garderob, vi får se. Jag är nämligen väldigt skeptisk till det blåa bandet i midjan.
Sitter framför ett avsnitt av the big bang theory, men strax så ska jag gå och hjälpa pappa med kvällens gomiddag. Det var en riktigt lugn och skön skoldag som vi avslutade med en och en halv timme i tekniksalen och på slutet åstadkom vi faktiskt mycket göttiga saker! Nu är det påsklov och det känns redigt skönt att få sova ut. Hur som helst, imorses försov familjen sig hur länge som helst, men jag gjorde mig i ordning på femton minuter och sen åt jag frukosten medans jag spurtade till skolan, och viola - lagom i tid till första lektionen! Som en chef (åh nej vad töntigt). Jag måste gå nu, men vi hörs!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0