eurovision song contest



Älskade vän, du är så fin!

Jag sitter och kollar ikapp eurovision song contest på svt play. Alltså jag får panik över euro neuro låten, det skär i mina öron. Ingenting för mig, kan man lugnt säga. Efter en lugn skoldag var jag på stugan ett tag, somnade på gräsmattan, men fick trots det ingen färg på benen då jag låg omsvept med en filt. Nu fick ni veta det. Intressant hum hmmm. Känner mig lite tom och onitressant inombords också. Nu snackar vi djup psykologi alltså! Nej, skämt åsido. Jag vet bara inte vad jag ska skriva. Allt jag sysslat med på senaste tiden ät hemlighetsstämplat för okända människor - saker som denna fabulösa blogg alrig kommer få se maken på det vill säga.

Ps. Kärlek till jedward, sååå härliga!

Postat av: Frida

2012-05-23 @ 22:32:06
Postat av: Frida

Ni är så underbart fina!

2012-05-23 @ 22:32:47
URL: http://jubblies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0