jag har blivit skapande igen



Som rubriken säger; jag har blivit sådär kreativ igen. Det enda jag vill göra just nu är typ att sätta mig och teckna, och sedan ska jag rama in dem och ställa upp dem på mina nya hyllor i rummet! Men sedan finns det ju en existens vid namn idrottsprov, som äger rum imorgon. Hur som helst satte jag mig och målade lite en snabbis, och ni ser resultatet ovanför (dock inte färdigt). Next up blir porträttbilder.

Hur som helst. Riktigt go dag idag. Blev taggad till tusen över Polenresan om två veckor på pricken. Exakt två veckor alltså. Det är ju INGENTING. Det tar mig typ två veckor att packa resväskan. Och sen när jag kom hem efter skolan (och gränby, där jag var efter skolan) låg det papper med information av sommarens italien resa, whoop whoop. Härligt som attan, bara tanken på förra årets visit i assisi gör mig lycklig. "Euphoooooriaaaa" vs "Det eeeee en vaaanlig dag och jaaaaaag har det braaaa". Typ. Men nu ska jag gå och sprida min glädje över läxböckerna, som solens strålar över jorden underbara yta, om man ska leka poetisk. Sedan fortsätter det med en solförmörkelse när bok-aliensen sätter sig framför solen. Vilket resulterar i psykbryt från min sida. Vilket resulterar i oeffektiv pluggning. Vilket resulerar i dåligt provresultat. Vilket resulterar i...

Nej jag tror vi avslutar det hela här, inte ens jag kan följa mig egna tankebana. Dåligt tecken antar jag, men nu ska vi inte börja prata om det också. Ha det jätte jätte jätte jätte bra, så hörs vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0