lite försenad Q/A


Sara
om 120412:
Såååååå fin!

Tack så mycket!

Anonym om 'cause she's smiling in the rain, through harsh and through the pain:
kan du inte lägga upp mer collade igen?

Ja gärna, jag trodde inte det var så intressant att se för er, men självklart! :)

duvetvem om sweet dreams:
Bajzzzzz

Jagvetvem

Anonym om sweet dreams:
fiiiiiiiint!

Taaaack!:)

emilia om vi krossade våra drömmar, vi samlade spillrorna:
vad fin elsa!

Tack, detsamma finis!

duvetvem om Ledsen att jag inte hunnit skriva något på...:
bajzzzz

Jagvetfortfarandevem

Anonym om nytt:
fina!! kan du inte visa hur de ser ut på också :)

Jag vet inte riktig, är inte bekväm med "självutlösare-spring-foto", men det kanske fastnar på någon "spontanbild" i skolan eller så, och då får ni sneek-a-peak-a :)

Vendela om livsviktiga saker:
Förslag till affär: jag köpte min konfirmations klänning på vila på gränby. Där fanns det jätte många söta klänningar + söta boleros. Och hon som jobbade där var jätte jätte trevlig! Men ja, älskar din blogg! Sjukt söt och gullig! Love it!

Tack för tipset, jag ska defenitivt ta mig en kik! (du måste visa mig din klänning sen också) Åh vad gulligt av dig gose, puss på dig


Adios amigos!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0