på ruta 1



Smickrande bild.

Jag sitter för mig själv och filosoferar. Försöker verkligen att plugga till svenskaprovet imorgon, men jag blev ständigt avbruten av mina tankar, så jag tog en tänkar paus i det hela istället. Jag tänker på människor, mig själv, mina åsikter om folk och hur mycket jag har förändrats. Allting har bara vänts upp och ned, både på ut- och insidan, men så blir det när man möter nya människor och påverkas av allt runtomkring. Jag är inte på något sätt missnöjd med mig själv, mitt liv eller något sådant längre. Det är klart att jag har en radda utseendekomplex och mitt liv är inte alltid så fabulöst, men jag ser inte så mycket att klaga på annars. Jag fortsätter att iaktta alla människor på skolan. Måste se ut som värsta byfånen, men att stirra på folk är konstigt nog väldigt mysigt! Nu ska jag tänka lite mer på fina människor, sluta leka poetisk, sluta verka sinnesjuk och sluta skriva på detta inlägg, för det kan inte ge en vidare fin bild av mig. Jag låter psykopatisk helt enkelt.

Postat av: Anonym

Är du tillsammans med någon?:)

2012-05-14 @ 19:13:53
Postat av: Alex

Jag håller fullkomligt med dig, det är bland det mest underhållande som finns, att sitta och kolla på människor. Jag och min mormor satte oss på en bänk på stan en gång och bara glodde HAHAH. Sa jag ens det där? :$

Jaja, är glad över att det finns fler som jag!

2012-05-18 @ 16:45:07
URL: http://everythingaboutalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0