350

(kameran krånglar, bildfritt inlägg)

Detta är officiellt det 350'e inlägget på denna blogg. Boooyah. Men hur som helst: Jag är trött! Jag kan nog inte klassas som en tonåring heller för den delen, för det längsta jag typ någonsin sovit är till innan tio. Och bara då fick jag känslan av att jag bara slösat bort en hel dag. Coolt, fast nej. På tal om ingeting. Nu ska jag hitta på något sådär spännande och hemligt, som jag inte vet vad det är än, men snart så. Sedan ska jag plugga, sedan ska jag till Emma och göra koreografi till vårshowen på skolan, sedan har jag träning, sedan ska jag somna tidigt. Imorgon väntar skolan - som jag har längtat, fast nej, men det är inte långt kvar till sommarlovet nu. Helt sjukt kort faktiskt, vilket jag har lite blandade känslor för. Visst längtar jag till sommaren, värmen, ledigheten, läxfriheten och allt därtill. Men samtdigt ser jag inte det minsta fram emot nian, gymnasieval eller att splittras från klassen. Jag ser faktiskt inte fram emot själva gymnasiet heller. Men den dagen, den sorgen. Nu ska vi inte vara såna. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0