temadag



Precis avnjutit ett tacomål som det bäst ska göras. Tacoskal försig, röra försig. Som en chef. Nej förrästen, jag använder inte sådana "coola" uttryck. Som killen bakom oss i kön på max: "Jag ska bara ta två cheesburgare - som en chef, höhöhöhö" Åh nej, ångest. Lilla gubben, slutaaaaa!


Idag hade vi temadag med vår klass. Syslöjd hela dagen, wheeiiihooo. Eftersom jag inte hade något påbörjat i början av dagen sydde jag en enkel långkjol (visar bild senare) och han i princip klart. Tog hem den för att finslipa på detaljerna. Sedan blev det snabbt hem och äta innan jag begav mig mot danslokalerna. Skulle tränat tre timmar, men huvudvärken tog över kroppen och jag gick hem efter två. Så sedan dess har jag suttit och degat hemma, klagat på alla ställen i min kropp som värker (mycket ska jag säga er!) samt slökollat på bla the big bang theory. Nu har jag satt på ett avsnitt av Inför Eurovision Song Contest på svt play, som den tönt jag är typ. Döm mig ej fränder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0