bättre sent än aldrig

Ledsen för oaktivitet. Det var helt enkelt brutalt att börja i skolan igen efter lovet. Brutalt. Gick från supersuperglad till nere på tre ynka dagar. Har tränat, pluggat och jobbat med barnen de senaste dagarna. Jag känner mig lite febrig och dann, men imorgon är det torsdag. Och att vara sjuk på torsdag är lika meningslöst som att vara sjuk på en helg - man missar liksom inga lektioner. Plus att vi har viktigt arbete till musikalen att fixa, och gymnasiemässa. Ska sova tidigt, sova länge och äta köttbullemackor till frukost, sen lär jag må ganska bra ändå! (Om ingen har ätit upp mina köttbullar dvs. (Då blir det tårar och mord hos familjen Karlsson (trippelparantes)))

(Det går fortfarande inte att ladda upp bilder)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0