fiesta

Idag var världshistoriens mest mediokra dag. Morgonen började med att vi fick fixa en minifest på hemkunskapen. Min grupp went italiano fullt ut och jag var konstant mätt resten av dagen. Efter skolan åkte jag även hem till Bahar och myspös. Nu försöker jag så innerligt att klämma in massa pulsbegrepp och narkotikafakta i huvudet inför vårt idrotrsprov. Det går... Mittemellanbra. Tröstar mig själv med det faktum att det snart är dags för mig och sängen att dra en lång.

(Sämst sämst sämst på att ta "outfit bilder". Tycker det känns superpinsamt och tillgjort, hade dessutom bara jeans, fult linne och en skjorta på mig dagen till ära. Jag ska ta riktiga bilder när jag har något värt att uppmärksamma!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0