lisztomania

Sitter hemma fast skoldagen pågår 700 meter härifrån. Blev hemskickad från musikalrepet igår eftersom jag hade feber och sedan dess har jag hållit mig hemma. Men det är skönt. Har fixat nya spotify listor och lärt mig massa låtar på gitarr. Skulle gått på basket med Frida och Alex ikväll, men vi får se vad kroppen säger om det. Just nu mår jag bra, men alvedonen är mitt i sin verkan. (bajstråkigt inlägg, jag har inte speciellt mycket att komma med)
Postat av: Malla

Hej, saknade dig idag ... Hoppas att du blir frisk.så att du kan ha roligt i helgen .. :) Det är inte roligt att vara sjuk när man äntligen är Ledig...
Så många krya kramar till dig <3

ps. Älskar alla blider du lägger upp...skulle du inte kunna göra några "veckans klädtips" du som har en sån bra smak för sådant ... <3

Svar: åh tack så mycket, jag är faktiskt mycket bättre redan nu! Vad kul! Det var en bra ide, ska suga på karamellen och försöka komma på något bra!Kram på dig!<3
elsakarlssons.blogg.se

2012-11-16 @ 15:52:54
URL: http://malinobagheera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0