tisdag tisdag tisdag

Alltså sämst. Ännu en dålig dag för mig. Har vandrat omkring i en överstor, gul herrtröja och sett sliskig ut idag. Magen gör ont, utan att jag ens har mensvärk, och huvudet likaså. Jag har ett onödigt jobbigt idrottsprov imorgon och tovigt hår. Dagens lilla höjdpunkt var utan tvekan att vi fick använda laptops på svenskan, sen när händer såna lyxigheter på våran skola? SEN IDAG UPPENBARLIGEN. Puss på det! Sedan åkte vi runt halva Uppsala (okej, gränby centrum och stan) för att prova en jacka som visade sig vara sämre än hela dagen sammanlagt. Därav ingen tid att plugga. Därav dåligt humör. Nu går jag och lägger mig, istället för att sprida fin energi till er. Adios!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0