dagen i siffror

- 100% pms
- 1 misslyckat spinningpass
- 50+ slukade hasselnötter
- 4 klädbyten
- 10 timmar med huvudvärk
- 3 hysterianfall inför Bieber konserten

Läs den översta punkten igen och känn medlidande med mig. Nu är det bara jag och Mr. Värktablett mot världen. I vanliga fall skulle min rengbågsglittrande blogg bli totalt emofyed tills detta försvann, men icke. För jag ska göra ett experiment och se hur mycket jag kan INTE klaga. Oklaga mer helt enkelt. Jag ska komma ett snäpp närmre den där perfekta miljöhjälten, som skänker hela sitt studiebidrag till svältande och lever på risgrynsgröt istället för oxfilé. (Okej, jag får fortfarande barnbidrag. Men jag lär ändå inte nå den nivån av godhet inom ett år, då jag börjar gymnasiet) Så, vad gör vi? Nu kör vi! Positiva tankar och pastellfärger ska de va! Ska bli intressant att se hur detta påverkar mitt humör.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0