duktig

Åh ni skulle bara se mig just nu. Insvept i onepice och raggsockor, samt en toffs högre än kaknästornet. I mina öron spelas inte helt oväntat Mac Miller (ja det har blivit ett jävla tjat om honom här på sistone, men det finns en anledning!). Får små ryck-spasm-psykbryt då och då - men annars håller jag ut bra med fysikplugget. Har faktiskt åstadkommit mycket sedan jag kom hem från stan. Jag var på stan med Bahar idag, och även delvis Alva och hennes vän Elvira. Bahar shoppade som om det var 2012 (och så var det 2012 :pppPpPpPppPP) men min privatekonomi är käpprätt, genomrent sparande för tillfället. Jag tänkte nämligen att det kan vara kul att ha lite extra pengar i Rom, när vi åker dit i höst. Osammanhängande inlägg, hela jag är lite osammanhängande - utsäktar för det!
Nedan; fångade ett av mina psykbryt in action. Inåtkameran var så mycket intressantare än fysikboken på något underligt sätt.

Postat av: Anonym

HAHAHA söt

Svar: taaaaaaaaack hen anonym!
elsakarlssons.blogg.se

2012-09-28 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0