go kväll

Nu är det over and out för mig. Sängen har aldrig känts mer lockande än nu - 167098 glosor senare. Haft en bra (kort) dag i skolan, mellis-mys hemma hos Emma (hej dagisbarn), lagat mat, pratat för länge med Bahar och nickat till med huvudet i tyska- respektive engelskaboken. Jag har nog inte varit såhär trött sen... i söndags. Trots det mår jag förvånansvärt nära perfekt. Så jag tackar så hjärtligt till de människor som tagit min dag till nästa nivå (känn er träffade classmates - och bahar). Ni får en fet cyberkindpuss och björnkram. HÄRMED FÖRKLARAR JAG UTVÄRDERINGEN AV 13sept2012 FÄRDIG. *slår i bordet med en klubba*

Postat av: myyyy

du är så vacker min älskade vän <3

Svar: åh tack gumsmums! <3
elsakarlssons.blogg.se

2012-09-14 @ 20:17:42
URL: http://mmys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0