home

Tänkte verkligen skriva "home sweet home" där uppe, men jag ska försöka avverka lite av min cheesyness. Nej, alltså jag är så himla likgiltig just nu. Lägret var väl kul och jag lärde känna fina människor, filmen i bussen på väg hem var dessutom säsong ett av The big bang theory. Inte något att klaga på egentligen, men det var bara inte min helg. Verkligen inte. Därför är det ganska skönt att få krypa ner i soffan och kolla på ett New girl-avsnitt och ba chilla med livet. Chillisch med livisch, liksom. Skämt åsido. Har matteprov imorgon, så jag lär väl lägga några minuter på det. Men mest av allt ska jag bara sova. Kanske trillar Mr. Phytagora in i mina drömmar och gör mig till naturbegåvning, men ärligt talat tror jag att det kommer gå som smort ändå. När jag gick i sexan var jag nämligen ett sådant barn som tyckte det var superkul att räkna högstadiematte. Och detta med trianglar, areor och diagonaler var bland det bästa inom ämnet. En stor fördel just nu. 

Vaknade upp till detta på morgonen. Whopa, Norrland levererar!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0