make a wish

Untitled #11
 
 
Jag såg världens snyggaste jeans någonsin, på stan, häromdagen. Det var levi's 501 utan att vara avklippta till shorts, med de satt inte sådär konstigt som de ibland gör, utan fint. Väldigt fint. Har liksom aldrig insett hur fina de är när de är hela. Speciellt till vitt och rött. Lockigt blont hår, röd bandana. Mwmwmwm. Jag är frälst. Som om jag inte redan plöjt igenom alla Uppsalas second hand affärer efter ett par i min storlek, ska jag gört igen!
Postat av: Anonym

vartköper du dina kläder?

Svar: lite varsom, affärer i uppsala: HM, ginatricot och monki :)
elsakarlssons.blogg.se

2012-09-04 @ 18:12:22
Postat av: Elias bajs

Ermahgeeerd

Svar: yes yes
elsakarlssons.blogg.se

2012-10-12 @ 12:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0