singing in the rain

Jävla helvetes väder. Min lugg blir krulligt av detta ständiga regn. Ej ok. Men det är ganska mysigt om man sitter inne med raggsockor och en kopp choklad. Typ som jag nu - minus raggsockorna och chokladen. Däremot får jag avnjuta avsnitt efter avsnitt av Kaspar i Nudådalen, vilket inte känns alltför illa. Det luktar pepparkakor och tallbarr i min hjärna. Kanske ska jag göra som när jag var liten och skriva önskelista i september, bara för att ultimera julkänslan. Vi får helt enkelt se.

Idag har jag oväntat nog gått i skolan. Det var den fetaste, längsta skoldagen någonsin - kändes som en hel vecka inklämd på en ynka dag. Efter skolan begav jag mig till krykan ett tag. Nu ska jag äta och åka iväg på dansträning. Kommer hem lite efter tio ikväll så jag måste antagligen klämma in lite läxläsning någonstans därinnan.

In action, i skolan. Jag vet, mina glajjor är så jäkla snygga, men jag har upptäckt att det är en fördel att kunna se vad det står på tavlan.

 

Postat av: Malla

Va gulligt av dig att ta med den mest ocharmiga och oseriösaste bilden på mig EVER!!

Svar: hahahhha nej då. det var inget fel på den ju ;) MODELL
elsakarlssons.blogg.se

2012-09-19 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0