söndagsmys

Tumblr_maobc6z1qa1qe10wto1_500_largeTumblr_maobc6z1qa1qe10wto1_500_large
 
TÄNK ATT DET INTE ÄR SÅ LÅNG TID KVAR TILL KONSERTEN NU. DET ÄR PRAKTISKT TAGET IMORGON SOM DET ÄR. ÅH JAG DÖR. UNDERBARA KÄNSLA. UNDERBARA MÄNNISKA. DETTA HAR VARIT VÄRT ALLA ÅR AV VÄNTAN.
Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Hade tänkt träffa Bahar men hon försvann från denna jord. I alla fall från den kontaktbara delen av planeten (Bahar: svara SVARA SVARA SVARA). Så jag tänkte ta tag i tillvaron och städa rummet istället, det kändes mindre kul, men sedan insåg jag att det är det eller att plugga fysik som står på schemat och helt plötsligt kändes det überskoj att städa. Där ser man. Fick i alla fall nyss reda på att vi ska åka till möbelaffärer och kika på lampor till mitt rum. Börjar ju bli dags att avsluta detta eviga renoveringsprojekt!
Postat av: Elias maddafackah bitch

Han är sämst håller på att blinka med det andra ögat med

Svar: DU är sämst! äakkfjek nxnsdkcm
elsakarlssons.blogg.se

2012-10-12 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0