10 dagar

 
Vet inte hur jag ska sammanfatta dessa tio dagars tystnad. Jag har haft x antal utbrott på blogg.se-appen och helt ignorerat det faktum att jag har en kamera på mobilen. Men I'll make it up to you, och ni ska gott och väl få veta vad jag har haft för mig på sistone. Först ut startade vi förra helgen på Sigtuna stadshotell med en helt jävla himmelsk lunch. Blir hungrig bara när jag tänker på det!
 
 
Fortsatte hem, tränade och bakade himmelska hallonmacrones (och ja, himmelskt verkar vara det enda ord jag använder nufötiden).
 
 
Sedan övergick helgen till vardag och det var dags för prao. Jag spenderade en supergo vecka med sexåringar på min gamla skola. Ni förstår inte hur mycket jag saknar de små ungarna nu, när man återvänt till jämnårigas sällskap. 1: Jag orkar inte ha nationella prov 2: dom är inte lika söta som barnen. Dessutom har jag terminens första nationella prov i fredag. Men för att återgå till de passerade dagarna: Har tränat, bakat, varit på basket med Frida och Alex, gått på stan med Emma och Bahar och andra småsaker.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0