290113

God kväll Har precis pluggat klart, innan dess var jag med våra barngrupper och pärlade. Vi måste väl inte prata om skoldagen? För nej tack. Igår var jag med några vänner på lundellska och rosendals öppethus, och - listen up - JAG HAR VALT GYMNASIUM PEOPLE. Är frälst, eller nej, men har två skolor som jag inte skulle ogilla iallafall. Ska bara skicka in ansökan och sen ska jag avnjuta resten, förtränga allt som ens liknas vid gymnasium och spendera resten av nian med min underbara klass. Köpa kläder ska jag göra också, men först har jag strikt shoppstopp ett tag till! Det känns vettigt.

Vi hälsar godnatt här ifrån huset; jag mina omaka strumpor och sängen. Au revoir, sov fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0