Q/A


Anonym
om
Cause two can keep a secret if one of them is dead.:
Vad har du valt för gymnasium, något tips om hur man ska välja? Jag ska välja nästa är och jag är jätte orolig att välja fel :(
Svar: Nej men jag är 97a så jag ska också välja gymnasium nästa år, så jag vet inte direkt. Jag är själv lite orolig, men jag tycker inte du ska oroa dig för mycket. Gymnasium är viktigt, men inte livsavgörande. Om du inte vet vad du vill bli på någon kant tycker jag att du borde välja en väldigt öppen linje som tex. natur, sam eller ekonomi, eftersom du då kan bli i pricip vad du vill efter gymnasiet. Så satsa på att hitta en skola du trivs på och välj en öppen linje, så tror jag att allt kommer bli skitbra! Kram

Anonym om Sommarklänning:
vet du om den fortfarande finns kvar?:)
Svar: Jadå, jag såg den på gränby idag och på stan igår, så det finns den nog definitivt!

Anonym om I'd like to be everything you want:
Varifrån ? :)
Svar: Cubus :)

Anonym om När alla löften klingar falskt:
lägg ut en bild på tröjan!
Svar: Fixar det så snart jag hunnit ta en bild på den (imorgon alltså hehe)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0