Q/A

Anonym om längesedan:
vilka fina bilder!!!
Tack så mycket!

duvetvem om Q/A:
Bahar är bässttt
Hahaha

Frida om eurovision song contest:
Ni är så underbart fina!
Åh, tack detsamma!!

Emelie om vårshower:
Men usch och fy mina fingrar förstör bilden :/ hahaha <3
Nej men sluuuuuuuuuta!! Haha <3

Anonym om if I could be your superman, I'd fly you to the stars and back again:
åh, kan du inte lägga upp receptet du använde? :)
Alltså, ja, självklart. Men det är bara pannkakstårta - pannkakor varvat med vaniljglass och mosade hallon.

Anonym om jag har gjort det igen:
gör du designer åt andra?
Nej, tyvärr. Att hålla på med min egen blogg är tillräckligt enerverande :)

emilia om dear john:
Jag älskar den filmen!
Ja, visst är den gryyyyym?

Anonym om andra juni:
Har du målat den?:o
Haha, ja det har jag!

Anonym om new in:
Vart finns beyond retro?
Det finns på flera ställen i Stockholm, men den vi var i låg på samma gata som bikbok, hm, weekday, zara osv osv. Den gatan som ligger nära stationen.

Anonym om new in:
kan du tipsa om några bra second hand butiker i uppsala?:)
Mjo, tyvärr inte. Jag har inga goda erfarenheter av secondhand i Uppsala. Har dock hört att det finns en hyfsad i Årsta!

Sara om stressig morgon:
du borde börja lägga ut outfit bilder Elsa!
Ja, men det blir liksom aldrig av. Haha!

Anonym om den elfte, tolfte och trettonde:
vart är dem köpta?
Vänster = HM, höger = bikbok :)

Anonym om den elfte, tolfte och trettonde:
Vad är fett med kärlek?:-)
Det är en "fest" här i Uppsala som är efter skolavslutningen för högstadieelever, men tyvärr är det mest små p12or där, så det känns som jag vuxit ifrån det nu!

Anonym om den elfte, tolfte och trettonde:
frågestund?
Jag är som sagt emot att "köra på en frågestund" (längre förklaring finnes HÄR), men för att möta er halvvägs tänkte jag skriva ett inlägg senare idag, då jag berättar grunderna i mitt lagom fabulösa liv. Typ. Det kan ju vara bra för er som trillat in på senare tid, och därav inte har koll på sånt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0